14.20 FREDAG

tog svinsprutan igår och ont gjorde det. jag är inte den som brukar känna när de tar sprutor och är absolut inte rädd för de heller men när de sitter och skriker barn och det är dyng mycket folk blir man lite nervös, haha. ingen annan kände något men det gjorde jag.

idag har jag feber och ont i armen efter sprutan så blev ingen skola för mig idag. jag åkte hem till syster och har varit här sen i morse. vi var nyss och handlade sen blir det mat. ikväll blir det new moon ( taylor ♥♥♥ ) med systrarna och paola. imorgon blir det takida konstert med mina bästa. hoppas jag inte har feber, ska gå ändå men hoppas den försvinner tillsdess. tackar för ipren iaf, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0