16.19 LÖRDAG

förlåt för att jag inte bloggat på en vecka, ska skärpa mig. Har haft mycket plugg och sen stannade jag hemma från skolan i torsdags för jag mådde inte alls bra. I onsdags hade jag skit ont i magen, var helt yr och kallsvettig så syster fick hämta mig i skolan. Jag stannade hemma i torsdags eftersom jag fortfarande kände mig lite dålig men det blev bättre.

Igår gick jag till skolan. Hände inte så mycket men fick tillbaka vårta teknikprov som vi gjorde innan höstlovet och jag fick MVG ;o! jag blev lite chockad men riktigt glad. Efter skolan drog jag och the upp på stan och mötte elon. Kollade en liten stund sen kom therese mamma och hämtade oss. Senare på kvällen drog vi till lillån. Drog hem därifrån vid elva kanske. Jag och therese hade planerat att vara uppe hela natten, haha tror ni jag lyckades? neee inte direkt. Jag somnade halv ett, riktig nattuggla... eller inte. 

Har gått runt med pyjamas hela dagen hemma hos therese. Vid halv fyra gick jag och therese ut och gick 5km, var riktigt skönt. Nu ska vi dra till lillån och sen ska jag sova hos therese.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så søt blogg du har! :-)

2009-11-15 @ 12:59:15
URL: http://tyggisbubble.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0