17.59 TORSDAG

är hemma hos tessan nu. åkte hit efter skolan, tänkte att vi skulle plugga på engång men jag somnade såklart. vaknade för en timme nu ungefär och nu snart ska vi plugga, det måste vi! har spanska och svenska prov imorgon så måste läsa på.

i tisdags var vi ju i stockholm med klassen. kl åtta var vi vid bussen och de tog ca 2,5 timme att åka dit. när vi kom dit gick vi direkt till riksdagen och kollade och nån tant snackade, tråkigt kan man säga. sen hade vi en timma och en kvarts lunch så jag elin och therese gick och satte oss och åt nån äcklig lasagne, haha och sen hann vi kolla fort i några butiker. sen skulle vi gå på livrustkammaren (?) och kolla på något museum och var där i en timme. när vi var klara med hade hade alla ca 3 "egna" timmar så jag therese och elin gick och kollade kläder. en tröja från monki fick följa med hem. vid sex gick bussen hem och vi kom hem vid halv nio.
blir snart åka till stockholm igen, therese elin och jag. vi ska nog dra dit nästa helg och gå på stan och kolla kläder och julklappar, niiiice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0