20.24 onsdag

förlåt för dålig uppdatering, men har inte suttit vid data sen torsdags förra veckan. Nästan en hel vecka utan datan och jag har knappt saknat den? haha bra gjort.

var ju i skåne i helgen. var där med mina systrar, therese och några st till, det var iaf bra där borta. har inte så mycket att berätta därifrån men ändå. hahah the är lite gullig, hon såg en fågelskrämma och frågade om den skrämde bort fåglarna.

har varit heelt slut sen i söndags, har varit trött hela tiden? har bestämt flera dagar att jag ska gå och lägga mig tidigt men så blir det ju såklart aldrig.

therese - i'm always on your side, no matter what! i love you,  best friend

förlåt för dålig bild och skitig spegel, haha! ser ut som jag har kladd i ansiktet men det är spegeln som är kladdig

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kiss my ass :D haha de där sa inte jag :D

love you to min bästa<3

2009-11-04 @ 21:56:57
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har , :) (Y)

2009-11-13 @ 12:44:27
URL: http://sarahahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0