god natt

Skulle bara säga godnatt. Sitter här och försöker göra min engelska men det går inte så bra, är alldeles för trött. Ska upp tidigt imorgon för ska gå på mberg med therese och sen hem och göra läxor resten av dagen, jippi.. eller inte men sånt är livet. Nästa helg blir det iaf karlskoga och då blir det träffa min bästaste lis! helt sjukt hur mycket jag saknar henne.. inte träffa varandra på ett år, eller jo träffats men inte vart eller hur man ska säga. Så ska bli hur kul som helst att träffa henne. Min helg har vart mycket bra, även fast jag frös ihjäl i lördags och jag säger som therese, aldrig mer grusvägen.. haha. Hoppas alla får sova så gott, natti

gammal bild på lisa, men hon är gull ändå. ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

ååååh saknar dig med julia, jättejätte mycket! :(<3<3

2009-09-21 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0