tisdag

Sitter hemma hos farmor & farfar nu, eftersom det är där jag praoar. Bytte förra veckan eftersom restaurang inte var min grej alls. Alla som jobbade där var trevliga och så men trivdes inte alls i "miljön" så nu är jag hos farmor och farfar.

Helgen har varit bra. Vart kalas i fredags för syster som hade fyllt 25år. Lördags blev det marieberg med mina bästa och sen hem till therese. Åkte till ica och köpte ben&jerry, finns ingen godare glass.. Blev mycket skratt iaf, som vanligt. t&l, världens bästa.

Att jag inte bloggat mycket på sistonde beror på att jag faktiskt inte haft lust alls. Har inte haft något att skriva om, så har helt enkelt inte haft lust. Har funderat på att sluta, men blir nog inte så. Det är alltid roligt att gå tillbaka sen och kolla vad man har gjort om några år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0