<3

Skolan idag, var sådär. Inte alls varit på humör och har spräng huvudvärk.. Cyklade till syster och tog lite kräm fort innan mamma kom och skjutsade mig till friskis och svettis. Jag och my gick på "afro dans", vet inte om jag tyckte det var sååå roligt. De hade "afro dans" förra terminen men det var lite roligare.

när vi är osams är jag inte mig själv.
det finns ingen som kan få mig så ledsen som du kan få mig,
men det finns heller ingen som kan få mig så glad som du kan.
förlåt om jag göra saker jag inte borde, saker som jag inte menar..
jag vill aldrig göra dig illa för du är min andra halva.
när jag ser dig ledsen, blir jag ledsen.
när jag ser dig skratta, då skrattar jag.
det finns absolut ingen som dig, du får aldrig tro ngt annat.
jag har berättat för dig tusen gånger hur mycket du betyder för mig och att jag aldrig skulle klara mig utan dig
och det är verkligen så!
jag skulle vara halv utan dig, eller jag ÄR halv utan dig.
när jag inte är med dig är jag inte samma person.
jag vill bara att du ska veta att vad som än händer kommer du alltid vara den bästa.
du&jag, föralltid va? ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Va söt du är ! <3

2009-09-16 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0