tisdag

inte bloggat på ett tag men har faktiskt tänkt över hur jag ska göra med denna blogg.. om jag ska fortsätta eller om jag ska lägga ner den ett tag och komma tillbaka när jag har något roligt att skriva. det känns som att det enda jag skriver om är mina dagar och det är ju inte så roligt att läsa om? men jag skriver mest för mina vänners skull och för att man kan komma tillbaka om några år och läsa.. jaja vi får se vad som händer. sluta säkert med att jag kommer fortsätta, haha!

skolan idag var seg.. som alla tisdagar. tisdagar måste nog vara den värsta dagen på hela veckan, bara massa tråkiga lektioner. imorgon är det arbetslagsdag men det kommer dock inte bli en rolig än, på förmiddagen blir det att se en film/prata om andra världskriget och på eftermiddagen så ska vi ha nationella muntligt i svenska och engelska? ser ifram emot de.. nee inte direkt.

nu ska jag plugga lite, har två prov denna vecka och sen nästa vecka åker jag till sälen. ska bli så himla skönt att få åka upp dit och bara ta det lugnt. SNOWBOARD säger jag bara, så jävla roligt.. om man inte bryter armen som en viss louise gjorde, haha.

haha vi bjuder

Kommentarer
Postat av: Anonym

men stick! de var dom här bilderna som INGEN skulle lägga in :(

2010-03-10 @ 15:08:08
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Anonym

är ni inne på ikea? xD

2010-03-10 @ 20:11:05
URL: http://louiseborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0