16:27 onsdag

Kom precis hem från skolan. Slutade kvart i tre och då stod mamma och systrami redan ute och väntade på mig. Drog och hämtade Sunny som hade varit hos annalysen och drog jag och mamma och handlade in för kalaset på söndag. Tiden går sjukt fort annars men just nu känns de som den går saktare än någonsin kanske för att jag längtar så mycket, vem vet. Ska skriva deckare, som jag sagt kanske tre dagar i rad men nu ska jag verkligen lägga ner tid på den för det behövs! Ska vara klara med den tills på måndag och jag är inte ens halv vägs, ajabaja. Senare ikväll blir affrodance med mamma, systrarna och moster på friskis och svettis. Hoppas alla har haft en bra dag, än så länge ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0