22:39 söndag

Hela veckan har ju varit i Stockholm. Har vart bra där, praon kanske inte lika rolig men roligt att vara i Stockholm. I fredags kom ju systarna + paola. De kom och hämtade mig på Solvalla sen drog vi till Filips lägenhet och gjorde oss i ordning. Vid halv sju kanske drog vi upp på stan och gick och åt på mcdonalds. Vid kvart över ni började "fast and furious". Sjukt stor biosal och massa folk men det var roligt och filmen var riktigt riktigt bra! 
Igår blev det stan hela dagen. Var hemma i Örebro vid halv sju tiden.

Idag vaknade jag tjugo i tolv, sov tolv timmar och det kan jag säga behövdes! Var helt slut igår och hade inte vart hemma på ungefär två veckor så det var skönt att sova i sin egen säng. Gick upp i morse och bakade klart tårtan mamma skulle göra till Cransen. Han fyller imorgon men har kalas idag så var och firade honom idag. Mamma gjorde en marsipantårta som såg ut som hjärter ess, alltså spel kortet eftersom Cransen spelar poker rätt ofta så gjorde mamma en sån tårta. Blev rätt cool faktiskt :)
Nu ska jag sova, natti alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0