22:42 tisdag

Såg att alice hade utmanat mig, så får göra detta test :) hihi

10 saker du har gjort idag
1. vaknat
2. ätit
3. kollat tv
4. åkt bil
5. vart på rehab med the och lou
6. pratat, hihi
7. suttit vid datan
8. sjungit
9. lyssnat på musik
10. tittar på tv

9 första
1. Första bästa kompis - jag vet inte, julia hellman eller herman kanske 
2. Första bil - har inte haft någon bil ännu
3. Första kärlek - haha jadu.. kommer jag inte ihåg
4. Första husdjur - mitt första eget husdjur var nog Arthur
5. Första semester - utomlands var nog till lanzarote eller frankrike
6. Första jobb - rixfm
7. Första köpta skiva - ingenaning
8. Första piercing - öronen
9. Första konsert - kommer jag inte ihåg, nicke och mojje kanske haha

8 senaste
1. Senaste alkoholdrycken - smacka nog på någo öl av syster eller något för länge sen
2. Senaste bilfärd - förut idag
3. Senaste filmen du såg - fast and furious, om man inte ränkar med filmen igår men somna innnan den börja
4. Senaste ringda telefonsamtal - mamma, förut
5. Senaste bubbelbadet - förra veckan eller förr förra
6. Senaste spelade cd-skiva - i bilen i helgen
7. Senaste gången du grät - i helgen, men det var för jag skratta
8. Senaste måltiden - förut med mor & far :)

7 saker du har på dig
strumpor mjukisbyxor linne tshirt bh trosor armband

6 har du någonsin
1. Dejtat en av dina bästa kompisar - njanje..
2. Blivit arresterad - nope
3. Blivit kär vid första ögonkastet - kanske det
4. Fastnat med blicken i någons urringen - hahah, kanske hänt, kommer jag inte ihåg
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det - nja.. vet inte. hänt en gång tror jag
6. Busringt till någon - haha therese och jag mitt i natten!

5 favoritsaker (utan rangordning)
cross vänner familj snowboard mobilen

4 personer du känner att du kan berätta allt för
therese louise lisa och familjen

3 val
Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? sommar, men vinter för då kan man åka snowboard
Choklad eller chips? båda

2 saker att göra innan du dör
flytta till thailand och åka till key west med therese och louise

1 sak du ångrar
att ta therese jacka när vi skulle gå och köpa pizza

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg
mh.. alla som vill :) hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! jackan..... ):

2009-04-08 @ 22:18:37
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: llllouiseeeee

hahahah, jackan :D

2009-04-09 @ 11:55:26
URL: http://llouuiise.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah jackan, det var hemskt må jag säga :D hahah

2009-04-09 @ 13:32:19
URL: http://heyjull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0