<3

Bästavänner
Saknar alla helger hemma hos louise
Saknar kvällarna med fotboll
Saknar stunderna när vi pratar om allt
Saknar att skratta på det sättet jag bara kan skratta på när jag är med er
Ni är de som betyder mest och ni är de som alltid kommer betyda mest för mig
Ni är de två som får mig att må bäst
Ni är de två som förstår mig bäst och alltid finns där för mig
Ni är de två personer som har störst plats hos mig
Jag kommer alltid finnas för er
Jag kommer alltid ställa upp för er, vilken väg ni en tar så kommer jag alltid ta samma väg
Jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ER MED HELA MITT HJÄRTA, MEST PÅ HELA JORDEN. ALLTID NI ALLTID NI! VI TILLS INGEN FINNS MER<3 NI ÄR ALLT!

2009-04-27 @ 21:40:37
Postat av: Carina

Vad fint du skriver Julia, vilka underbara vänner ni är för varandra <3

2009-04-27 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0