bio

Igår var det ju bio, blev " en sommar med göran ". Filmen var helt okej, men man skrattade iaf. När filmen var slut kom krister och hämtade oss så drog vi hem till therese. Vi skulle börja kolla på " 17 again " men vi alla var trött så hann bara kolla några minuter. Vaknade idag vid halv tolv med therese och louise. Vi gick upp och åt frukost sen kollade vi " 17 again " men pappa kom och hämtade mig när det var en kvart kvar, haha lite otur men får se klart den nån annan dag. Sen drog vi och handlade lite. Ikväll blir det spela poker och lite sånt där.

tack för att allt ni gör för mig!
ni är de bästa och ni är värda allt, jag älskar er


mitt hååååååår! saknar de :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0