helgen

Helgen har varit mysig! Igår var det ju grönalund hela dagen. Jag och therese åkte karuseller hela dagen medans alla andra satt och väntade på sommarkrysset. Vi åkte den nya karusellen, "insane", den var faktiskt rolig. Vi kom hem runt fem i natt och då var jag riktigt trött.

Vaknade halv ett imorse hemma hos therese. Vi gick upp och åt frukost sen drog vi till marieberg. Köpte en jeansväst, tunika och två par svarta, vanliga leggins. Sen kom pappa och hämta mig så drog vi och handlade, sen hem och åt. Snart blir det packa inför imorgon. Jag, therese och frida åker till elins sommarstuga, med elin såklart, och så ska vi vara där tills på onsdag. Ska bli mysigt! Snart börjar skolan, vilket inte är riktigt lika mysigt men, haha. Sov gott

therese, frida, jag & elin ♥... bilden är väldigt gammal, men den enda jag har på oss alla fyra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm.... väldigt fin bild :(

2009-08-09 @ 23:40:43
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0