hemma hos syster

Sitter hemma hos syster nu. Hon sover eftersom hon har jobbat natt medan jag sitter och glor på tv. Mamma kom och hämtade mig hemma hos therese förut för jag ville inte åka på bussen med min stora väska som jag hade med mig hem till elin. Vi åkte och handlade sen skjutsade hon mig till syster.

Måndag - onsdag i elins sommarstuga har varit hur bra som helst. Vi har gjort allt möjligt men det har ju inte direkt varit så bra väder så vi har inte kunnat sola men det har varit mysigt ändå. Ni är för bra ni tjejor!

Elins pappa skjutsade hem mig och therese igår hem till therese. När vi kom hem bestämde vi att vi skulle åka till karlslund och gå 1mils spåret men det gick ju inte sååååå bra. Min fot började värka igen.. jag som trodde det försvunnit men ikke och therese knä började göra ont så det blev bara 3km sen drog vi hem. Senare på kvällen var vi med simon och tim, längesen man såg de så det var roligt. Vi spelade wii, haha sjukt spel men roligt var det. Kommer inte ihåg vilken tid vi drog hem men när vi kom hem gick vi och la oss på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0