onsdag

I skolan blev det skolkort och det blev huur fult som helst, verkligen fult! Jag är inte ett dugg nöjd, tänker inte behålla ett enda. Men i skolan hände det inte så mycket annars, har inte börjat jobba på någon lektion tror jag?

Efter skolan kom linda och hämtade mig så drog vi till vardagsrummet och fikade. Sen åkte vi hem till emma. Vid halv sju tiden gick jag och mötte therese. Vi gick till ica och köpte naturgodis och en piggelin till sunny, haha! Sen gick vi hem till emma och satt mest och prata och kolla lite tv. Tack för att jag har dig, bästavän♥


sötisarna! hahah the ser lite go ut

sunnybunny


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAH! Therese ser ju knäpp ut ;)

2009-08-20 @ 16:39:01
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig.



sunny sööötnos! :D

2009-08-20 @ 22:32:58
Postat av: towe

väldigt fin blogg har du! :)



kika gärna in på min och idas blogg också! =>

2009-08-22 @ 15:37:40
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0