skolstart

Har inte bloggat de senaste dagarna för jag ville göra något roligt sista dagarna på sommarlovet och inte bara sitta framför datan. Sommarlovet har vart bra men det har gått sjukt fort, vart har all tid tagit vägen? Har hunnit med mycket i sommar, öland, frankrike, elins sommarstuga, gröna lund, wakeboard, pokerkvällar och annat.

Första dagen i skolan är avklarad. När man väl är där inser man att man faktiskt inte saknat klassen! haha. Men det är skönt att få tillbaka alla rutiner igen, träningar regelbundet, sov ordentligt, äta ordentligt och inte bara massa dåligt. Vårat schema är sämst, S-Ä-M-S-T! Mån, tors & fre slutar vi 15.30, tis & ons slutar vi 15.20. Alla dagar halv fyra nästan? 10 minuter hit och dit men ändå, man kommer inte från skolan förns halv ändå om man slutar 15.20. Förstår inte hur jag ska orka med det, halv fyra på en fredag? Men det är ju sista året nu, iaf grundskolan, och nu ska jag satsa. Jag ska plugga riktigt mycket nu, försöka höja mig i alla ämnen, inte för någon annans skull utan för min egen. Det gymnasie jag vill komma in på har höga intagningspoäng så i år gäller det verkligen att kämpa.


Kommentarer
Postat av: mysan

vart ska du gå? :)

2009-08-19 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0