torsdag

Idag hade vi håltimme så vi cyklade hem till therese. Vi var där i två timmar och gjorde ingenting i princip. När vi skulle cykla till skolan så cyklade jag och elin brevid varandra, sen åkte jag rakt fram för jag skulle ut på vägen men elin trodde vi skulle svänga, så hon svänger in i min cykel så den fastnar så vi båda ramlar. För mig hände det inte så mycket förutom hål i tröjan och skrapsår på armbågen men elin skrapade upp hela handen så hon fick två rättså djupa hack i handen. Efter skolan drog vi hem till elin och sen drog jag hem. Jag och syster skulle åka och sola, eftersom torsdagar inte är mina dagar får jag såklart PUNKA! ååh jag blir inte lite irriterad på mig.
Det var samma sak förra torsdagen, då skulle jag och elin cykla till skolan men då får hon punka så vi missar första lektionen. Sen hände det massa annat!
Jag blir så trött, jag hatar torsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0