18.43 onsdag

kul att man sitter hemma med feber, förkyld och ont i halsen såhär nära jullovet? ne inte direkt.

Inte vart bloggande på två dagar tror jag (?) men jag har helt ärligt inte orkat.
I måndags sov jag och louise hemma hos therese, mysigt. Vi gick till lillån på kvällen och
var med simon och tim. Sen gick vi hem till therese och sov där.

Igår var de skola som vanligt sen drog jag och elin hem till henne. Vi tränade vid kvart över sju tiden. Vi körde medelpass och fysjutton vad jobbigt det var. Jag trodde först inte de skulle bli direkt jobbigt men felfel, massa armhävningar ( vilket jag inte är så bra på, haha ) sen bara rocklåtar så blev bara att jobba på trots att mina ben inte ville. De innebär att jag har världens träningsverk i insida lår

Vaknade imorse men jätte ont i halsen och feber, men gick till skolan ändå. Ville se mina betyg i so, vart sådär nöjd. Fick även reda på svenska där jag har höjt mig från G till VG så där blev jag lite nöjd. Efter skolan kom syster och hämtade mig så drog vi till marieberg men hittade dock ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0