2009


januari - sälen

januari - jag och elin, bowling med the&fridis också

februari - therese födelsedag

mars - nattlandbandyn

april - hahah therese min lilla gulle

april - praoa i stockholm hos farbror med bästavän

april - påsk

maj - har knappt ngra bilder från maj, louise på bilden

juni - jag therese och emelie i öland

juli - frankrike med the & familjen, i 2 veckor

juli - frankrike

augusti - hemma hos frida

september - therese&jag

oktober - therese jag & elin + frida, men den bilden är borta.

november - stockholm med klassen

december - pulka

Kommentarer
Postat av: Elin

2010 ska bli ett bra år! :D

Hemska bild på mig och dig förresen, på mig alltså. Men jag älskar dig ändå! puss <3

2009-12-31 @ 16:16:36
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0