20.14 fredag

igår var de ju julafton, måste säga att det var nog den bästa någonsin!
fick en resa utomlands av min älskade systrar, glad? jap världens gladaste och världens lyckligaste!
vi åker nog den 10 eller 11 januari så de är ju snart hihi, världens bästa storasystrar.
sen fick jag väska, parfym, klocka, bodylotion osv, pengar, strumpbyxor och massa mer.
älskar julen och älskar min familj

sitter nu hemma hos therese och gör inte så mycket. kom vid halv sex tiden och snart ska vi väl ut och åka pulka med louise, man får säga vad man vill men jag växer aldrig ifrån det, haha!

jag & bästavän i frankrike i somras, bilden är inte seriös.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Julle & Therese vadå inte seriös????!!!

Det är ju så ni ser ut på riktigt !!!:)KRAM

2009-12-25 @ 22:18:32
Postat av: Lisa

åh vad kul, vart ska ni åka någonstans? :)<3

2009-12-27 @ 01:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0