21.14 lördag

förlåt för jag inte bloggat på över en vecka. förra helgen spenderade jag fredagen hemma sen på lördag bakade jag pepparkakor hos farmor med världensbästakusin(!) haha fast hon skrämde livet ur mig.. haha. men älskar henne för de. på kvällen var jag med mina bästa i lillån. sov sedan hos therese.

hela denna vecka har nästan gått åt att plugga varje dag.. sjukt trött på skolan måste jag säga så jullov ska bli riktigt skönt. hade no-prov, no-inlämning och so-karta, men tror allt gick bra. igår fick vi tillbaka matte nationella vi hade gjort och fyfan vad dåligt det gick, inte ett dugg nöjd... inte alls. på lektionerna går dyng bra men när det kommer till proven går de botten? förstår inte riktigt men.

igår kom karlskogingarna också, mysigt. kollade på idol och erik vann såklart & han är verkligen värd det. killens röst? helt sjukt..


Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Veckans blogg har kommit tillbaka till bloggen och jag undrar om du är intresserad! :D

2009-12-13 @ 13:41:54
URL: http://michellless.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är min bästa ! <3

2009-12-14 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0