090215

Jag och Therese fick skjuts av hennes föräldrar upp på stan. Skulle först gå till lindex "smink och underkläders butik" men den var stängd. Vi ett mötte vi alla tjejor vid mcdonalds. Jag och Therese fick gå och släpa på min väska som måste ha vägt runt 20kg. Det ända jag har i är kläder men ändå väger den så mycket, lite skumt. Vet inte hur många gånger jag och Therese gick in i varandra och höll på att snubbla. Men vi köpte lite saker till nattlandbandyn, tror allt kommer bli mycket bra tillsammans. Vid halv tre ,kanske, kom pappa och hämtade mig så åkte vi till friskis och svettis för vi skulle fixa träningskort åt mig. Ska börja träna där iallafall minst en gång i veckan. Skulle först gå på sån här ki boxning med Therese där imorgon men hon är osäker för sitt knä så hon ska vänta lite. Men ska bli skönt att komma igång med lite annat förutom fotbollen. När vi var klara där åka vi och köpte med mcdonalds till Linda och Cransen. Pappa skulle åka och spela tennis så jag var där och åt medans.

När jag kom hem låg denna tröja på köksbänken. Den är helt enkel men ändå snygg och passar bra till vanliga jeans och beiga(?) chinos.
129:- på Gina tricot.


Kommentarer
Postat av: kani

snygg :D

2009-02-20 @ 14:34:51
URL: http://kanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0