alla <3 dag

Vaknade vid nio imorse, förstår inte att jag kunde vakna så tidigt men det var skönt.
Gick upp och kollade på tv och sen efter en liten stund kom Therese också.
Vi åt frukost, duschade och fixade till oss. När klockan var ett drog vi hem till Therese och
åt. Louise och jag spelade lite spel. Sen skulle vi ta bussen till coop men precis när vi kom ut
åkte bussen förbi oss. Så typiskt oss men så är det. Vi bestämde att vi skulle gå istället och det gick
fortare än att vänta på bussen. Gick in på coop och handlade lite saker till efterrätten och sen skynda ut till bussen.
När vi kom hem till Louise kollade vi på "my best friend's girl", den var inte den bästa filmen jag sett men den var okej.
Efter filmen fixade vi i ordning tacos och började kolla på melodifestivalen. Inte jätte bra låter idag men H.E.A.T och Måns var de två bästa idag iallafall. Vid halv nio tiden började jag med efterätten som blev glass, frukt och smält vitchoklad. Det var riktigt gott faktiskt. Snart blir det sova även fast klockan inte är så mycket börjar jag bli riktigt trött.
Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0