fredag

Är fortfarande hos syster. Imorse var vi ute och gick med hundarna och jag tog lite kort också. Vet inte vad det är som är roligt med att ta kort, men någonting är de iaf haha. Vid kvart över elva kom pappa hit och åt frukost. Han hade precis slutat och skulle iväg och spela tennis. Suttit här sen dess och ska snart hoppa in i duschen. Appropå dusch, och hår så är mitt hår så jäkla slitet. Att blondera sliter ju sjukt mycket på håret, så topparna är som risbuskar...Så när jag ska slinga håret om två veckor vet jag inte om jag också ska klippa av en rätt lång bit av håret så det blir lite friskare och kan växa lite snabbare, eller om jag ska slinga i huvudtaget... får fundera på det ett tag. Vill ju ha långt hår men då får man ju sköta det också.  Jag ska försöka sluta platta håret också men har så lockigt hår och tycker absolut inte om lockarn men får vänja mig för lockarna försvinner ju inte bara sådär. Men mamma ska köpa något speciellt shampoo till mig som stärker hår som tex blivit blonderat och sånt där så hoppas det hjälper lite iaf! Men nu har jag skrivit massa, så nu är det dax att hoppa in i duschen. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0