hårfärgning

Ska snart gå och skölja ut hårfärgen i håret. Jag och mamma åkte till ica och köpte en hårfärg till mig eftersom jag ska vänta med att blondera för det sliter så jäkla mycket och istället köpa ljusbrun och sen låta håret bli lite bättre och sen slinga längre fram nån gång.

Första dagen i skolan efter lovet. Hände inte så mycket men vi hade Leif på so:n för Magnus var och åkte "vasaloppet". Efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och åt. Tränade lite på spanska provet som vi har tills på torsdag och jag kan verkligen ingenting. Jag kommer seriöst inte ihåg någonting vi har gått igenom bara det vi lärde oss i sjuan typ som "hola" haha nej men lite mer kan jag men inte mycket alls. Vi fick tillbaka engelska och no proven idag, på engelskan fick jag rätt okej men inte alls nöjd och på no:n fick jag vg. No provet var så sjukt svårt så vg är helt okej men skulle vara bättre med ett mvg, hihi.

såhär ser mina självlockar ut, krull jappjapp! :)


Kommentarer
Postat av: tessan<3jullan

mycket fint tösen (L)

2009-02-24 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0