lördag

Igår var det skola och sen drog jag therese och frida upp på stan en snabbis. Provade en bikini på hm men den var inte alls bra. Vi drog till g-viken och där var simon och tim. Var där i 4tim kanske, gick iallefall därifrån när det stängde. Fridas mamma kom och hämtade oss och sen skjutsade hon oss till therese. Mycket bra dag!

Idag vaknade jag hemma hos therese. Gick upp och åt frukost och nu sitter jag här. Blir snart ut och sen senare kommer mamma och pappa och hämtar oss. Ska nog till de nya stadium outlet och kolla lite, sen blir det väl handla mat och sen åka hem. Ikväll sover therese hos mig och så ska vi kolla på sagan om ringen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0