lördag

Internet har inte funkat så vi har lånat systers bärbara för hon har mobiltbredband. Igår hände det inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt. Idag vaknade jag vid halv tio och gick upp och gjorde "milkshake". Vid halv tolv - tolv tiden drog jag pappa linnea jonas och micke ner till sjön. Killarna åkte skriskor och jag och linnea fiskade även fast det inte blev någon fisk. Sen spelade vi lite ishockey eller jag sprang med vanliga skor och det gick ju sådär. Kom hem, somna på soffan och sen vaknade jag av att systrarna kom. Gick då upp och duschade sen färgade jag systers hår. Nu kommer massa gäster hit så ska vi äta och kolla melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: linnea

hah , roligt vare :D<3

2009-02-23 @ 18:09:55
URL: http://fahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0