mina bästa

therese&louise
om ni så skulle göra allting ni drömt om,
resa runt hela jorden skulle ni aldrig ALDRIG förstå hur mkt ni betyder för mig,
för de går varken att hitta ord, saker eller ställen som har lika mkt betydelse som ni har för mig.
jag behöver inte säga ett ord innan ni ser hur ja mår, ni kan bara kolla på mig så ser ni
& ni finns alltid där i alla lägen, så fort de är ngt finns ni där pratar & lyssnar på mig.
ja är seriös inte hel utan er, ni är dom två som behövs för att ja ska kunna leva.
allting vi delat, all skratt , alla tårar , alla minnen, allting som vi någonsin gjort tillsammans är oförglömligt.
ni får mig att le, även fast de inte finns någonting att le åt ,men bara att ha er där gör mig glad.
ja vill att ni ska veta att ja alltid kommer finnas där & ställa upp på samma sätt som ni alltid har gjort för mig i alla tider,
& ja kmr alltid försöka få er att le när ni helst vill gråta... ja jag gör helt enkelt allting för er.
ja älskar er utav hela mitt hjärta & de lovar jag.


Kommentarer
Postat av: tttttttttttttttturrrrrbo t

jag älskar er utav hela mitt hjärta, föralltid, föralltid ni två. så bäst är ni, kommer aldrig gå att beskriva, finns varken ord, meningar eller någonting för att ja ska kunna beskriva hur mycket ni betyder för mig. <3<3

2009-02-18 @ 20:08:43
Postat av: listiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiga L

julia då (: du och the betyder allt för mig, inga andra än er! Fast man umgås med annat folk så kmr det alltid vara ni som är i första hand & det kmr alltid vara ni som det är kul att träffa. Alla minnen med er är de bästa någonsin! tack för att ni finns :)aldrigutaner <3<3

2009-02-20 @ 02:39:00
URL: http://llouuiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0