090118

Vet inte vad som hände men skulle först byta mitt namn men det blev lite konstigt. Först togs hela min blogg bort och sen när jag skulle byta namn kom "heyjull" tillbaka, aja. Igår var det sista dagen i Sälen och hemfärd också. Vi åkte ett åk men sen när vi kom ner kände jag att min syn blev suddig och jag inte kunde se klart så blev bara att åka hem till stugan. Blev bättre när vi kom hem så vi städade och packade det sista. Ville absolut inte hem! Skulle kunna vara kvar där några veckor till tack. Hela veckan har varit hel mysig och mycket rolig. Snowboardskola måndag - fredag och det var mycket bra! Lära sig grunderna även fast första dagen var som den var men det blev bättre och bättre. Sena kvällarna med pulka och kälkrace var för bra. Alla kvällar vi satt och spelade massa spel. Vill bara tillbaka och stanna där. Idag har det varit en lugn dag faktiskt. Systarna, Cransen och mormor kom hit och åt mat. Mamma gjorde bakadpoatis och kött, alltid lika gott tycker jag. Efterrätt var glass, maränger och kolasås. Gjort klart läxorna som jag hade fått från skolan även fast jag har några frågor på non som jag inte förstod men det tar jag i skolan imorgon. En månad sen jag var i skolan, helt sjukt hur tiden går fort alltså! Kändes som det inte alls var länge sen man gick hem från skolan med första betygen... Men en termin kvar sen är det sommarlov och det här sommarlovet kommer bli det bästa, det känner jag på mig. Ska lägga upp bilder från Sälen nu också :)
Sen blir det duscha och sova. Sov gott alla ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0