fredag

Hann inte blogga igår. Dagen började inte bra men slutade bättre. Vi sprang och leta hund i 5½ timme ute i skogen. Det hjälpte inte att det spöregna heeeeeela dagen och först var jag ute och leta i bara mjukisshorts och ballerina. Tänkte att det kanske inte var så bra klädval efter jag brände upp hela benen på bräneslor så blev gå hem och byta fort. Men det är en lång historia, men allt slutade bra senare.

Sov sjukt dåligt inatt. Somnade vid halv ett och vaknade vid två. Kunde inte somna om på 4 timmar så jag somnade vid sex tiden. Vaknade vid halv ett tror jag, gick upp och satte mig vid datan. Började kolla på intervjuer med Micheal Jackson. Nu har jag helt ändrat uppfattning om honom, förut visste jag inte vad jag skulle tycka man hörde ju så mycket om att han skulle våldta barn men det tror jag inte alls på längre! Tror aldrig han skulle göra det. Läste också att killen som påpekade att Micheal hade våldtagit honom bara ljög för att få pengar och att hans pappa hade tvingat honom säga att Micheal hade gjort det. Men Micheal verkar vara hur snäll och omtänksam som helst, han säger inte ett elakt ord om någon, inte om någon. Allt som stått i tidningarna ska man inte tro på för det hittar på så mycket skit och ljuger. Jag vet att många dömer efter vad som ser och hör. Visst, han kanske inte ser så bra ut men man ska som sagt inte döma utsidan. Men det är vad jag tycker och den uppfattningen jag har fått från honom. Ingen kan ens föreställa sig hur hans liv var, allting kan fick gå igenom. Tänk själv att det står saker i tidningen som inte ens stämmer och så börjar folk tro på det? Man får skit för sånt som inte ens är sant. Som Micheal sa i en intervju "om man läser en sak tillräckligt många gånger börjar man ju tro på det senare" och det är sant. Micheal Jackson, king of pop  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0