onsdag

Inatt sov jag och mina två systrar i min 1,20 m säng, haha så det blev lite trångt men det gjorde ingenting. Världens bästa systrar har jag. Vaknade imorse av att mamma väckte mig för vi skulle sjunga för emma, eftersom hon blir 22 idag, grattis älskade syster. Sen gick jag upp och lite sådär, nu blir det lägga sig och läsa " så länge vi båda andas " , vilket är 4;an på twilight boken. Läste ut ettan och trean i Frankrike, hade redan läst tvåan så läste de andra i Frankriek. Böckerna är så sjukt bra, finns inte ens som är dålig. Men hoppas ni får en bra dag

Tänkte slänga in "dagens outfit" för första gången, hihi


kofta ( ny ) - gina tricot
klocka - present, men tror den är från ur & penn
linne - gina tricot
leggins - gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0