resan

Kunde inte skriva så mycket om Frankrike igår för jag hade spräng huvudvärk, trodde mitt huvud skulle dela sig men idag är det mycket bättre. Förlåt för jag inte hunnit blogga i Frankrike men när jag och therese gick till ett internetcafé och satt oss där var datan seg som sjutton och det gick inte att gå in på någon svensk sida så kunde inte uppdatera heller, vilket var synd! Men jag har verkligen haft det sjukt bra. Vädret har varit helt underbart, nästan varje dag har det varit strålande sol och blå himmel. Det har varit mellan 33 - 38 grader på dagen och 30 - 35 grader på natten , så svettades så fort man kom ut. Vi har legat och solat nästan varje dag på stranden, och badat i havet såklart. Vattnet var hur salt som helst men jätte rent och fint. En dag åkte vi till aqualand där det var ett stort vattenland med massa rutschkanor. Vi har varit i Spanien några gånger också, men det ligger bara 2 mil ifrån där vi bodde så det var inte alls långt. Det har hänt mycket och jag har verkligen trivts jätte bra. Saknar redan allt, vädret, stället, stranden, allt folk..ja, allt saknar jag. De hade huuuuur god glass som helst, så det blev glass många dagar, haha! Hotellet vi bodde på var det nästan bara svenskar, alla trodde jag och therese var antingen tvillingar eller systrar. Vet inte hur många som trodde vi var tvillingar, lite roligt faktiskt, inte för att vi tycker vi är så lika men det verkar andra tycka, haha.



aqualand


the och jag, bilden ser lite cp ut för spegeln hade en kant eller vad man ska säga, så ser ut som jag har två händer.


på ngn restaurang på vid stranden, bilden bjuder jag på


flaskpost


bästa vän, förlåt att jag inte alltid är på humör men du kmr alltid vara min andra del.


bjuder vi på


therese mamma & jag på någon marknad


<3


akta krullet... men mitt hår har blekts som sjutton ;o




jag & the i nån liten stad





.........det kommer mer bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0