torsdag

Dagen började med att jag vaknade vid elva/tolv, gick upp och åt frukost. Sen drog pappa jag och anton iväg till marieberg för pappa skulle köpa en ny plånbok, för han tappat bort sin på flygplatsen hem. När vi var klara där drog vi till maxi och handlade. Vi kom hem vid sex tiden då blev det att sätta igång och börja baka cupcakes till systers kalas imorgon. Ni får kanske se resultat imorgon för jag har inte gjort de helt klara än.

Nu sitter jag och snackar med elin, och då började jag tänka på skolan. Jag saknar skolan, inte lektionerna och det där men saknar elin frida och therese. Vi har alltid roligt. De får mig alltid på bra humör, även fast man har massa jobb och göra får de mig alltid att skratta. När vi sitter i korridoren och bara pratar om allt och ingenting men vi förstår ändå varandra. Jag skulle aldrig orka gå till skolan om inte de var där,  they make my day. Det blir inte alls att vi träffas lika ofta nu på sommarlovet, vi fyra. Sen ska det bli skönt att att få tillbaka "vardagen", träna regelbundet, inte äta så mycket skit, sova ordentligt, osv. Men sommarlov är bland det skönaste, så jag ska inte klaga. Menar inte att skolan är bättre än sommarlovet för så är det absolut inte, skulle kunna ha sommarlov hur länge som helst, men ska bli skönt att få tillbaka det vanliga. När man gått i skolan en månad kommer man redan börjar längta tills nästa sommarlov, man vet ju hur det är.

Kommentarer
Postat av: a n t o n

du är söt julia

2009-07-30 @ 23:56:47
Postat av: frida

naw, jag saknar dig cholia(L)

2009-08-02 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0