:)

Visste du...
att jag vill ha - långt hår
att min senaste kyss -
att jag inte gillar - skitsnack
att min bästa vän är - therese & louise
att min första riktiga kyss -
att jag avskyr när folk snackar - skit om andra och ljuger
att kärlek är - bra när den är bra, & sämst när det inte är bra
att jag gillar att - sova (H)
att jag alltid kommer att - älska min familj & vänner
att jag är förälskad i -
att sist jag grät var -  när jag såg en film hemma hos louise
att min mobiltelefon är - grå
att när jag vaknar på morgonen - vill jag oftast bara soman om
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - vaknat och nu ska jag åka till syster
att jag just nu tänker på - allt & ingenting
att i kväll ska jag - sova hemma hos syster
att i morgon ska jag - kanske på stan?
att jag hoppas - sommarlovet aldrig tar slut
att nu ska jag - sola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0