fredag

dagen har varit seg kanske beror på vädret. Regnar heeeeeela tiden, nu när  det äntligen är sommarlov tycker jag det kan komma lite bra väder. Var och handlade med mamma förut och folk var helt galna. Vi var på maxi och det var bilar överallt, nån hade parkerat mitt i vägen, ibland kan man undra vad det är för fel på folk. Åkte hem och jag skulle baka, men det blev inte så, så jag ska ta det  imorgon istället. Sitter just nu med hårfärg i håret, vilken färg? jaaaaa, det kan man undra :) hihih.. kommer kanske en bild på det sen, vem vet. Ikväll blir det kyckling på spett, jordnötssås, friterade räkor och ris, ska bliii riktigt gott. Hoppas alla får en bra fredagskväll, i regn vädret.

bjuder på en låt, för att det är fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0