lördag

Inte bloggat  något men har inte haft lust att sätta mig vid datan när det är såhär fint väder. Har sovit hos louise i två nätter, från onsdag - fredag. Det har blivit en hel del sing star och så har vi åkt in till stan och kollat örebrocupen. Jag skulle ju klippa mig i torsdags men när jag kom dit så var det fel tid, det var nästa torsdag.

Igår kom pappa och hämtade mig vid halv fem och så åkte vi och hämtade Anton. När vi kom hem blev det att byta om sen sticka till Evis och Roger. Kusinerna och massa var där, så det var roligt. Kollade på film och kollade såklart på Sverige - England. Matchen var heeeelt sjuk och jag tyckte Sverige var värda att vinna. Hur stor är chansen att man vänder 3-0 till 3-3 ? Chansen är inte stor men Sverige gjorde det och jag tycker de är värda att gå vidare. Sov hemma hos Evis och Roger för mamma och pappa skulle cykla hem och det orkade jag inte, hihi :)

Vaknade idag hemma hos Evis och Roger vid tolv, gick upp och satte mig ute i solen. Vid ett tiden åkte vi hem för vi skulle ut med båten och åka wakeboard. Första gången jag åkte och det var riktigt roligt. Gick rätt bra men svårt första gången och man blir helt slut i armarna.

tog kort på cransen när han åkte

Kommentarer
Postat av: Cransen

2 meter upp i luften... Jag är lite för cool för mitt eget bästa, Tack julle för ett bra foto. (synd bara att du tog bilden när jag skulle landa) :P

2009-07-05 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0