lördag

färgade ju håret igår och jag är inte jätte nöjd så blir nog att färga om det snart igen och kanske klippa lugg? vet inte hur många som säger att jag ska klippa lugg men förra gången jag gjorde det blev den lite för tunn så lär klippa en lite tjockare lugg nu om det blir någon, vad tycker ni? :)
idag har jag faktiskt inte gjort ett skit, kollat på tv nästan hela dagen. På mtv har det varit "the city" weekend så suttit och kollat på det hela dagen och nu tycker jag faktiskt det är riktigt bra. Har kollat något avsnitt hit och dit på "the hills" och sen nån gång på "the city" men nu blir det bara bättre och bättre. Jag har faktiskt bakat idag också, någonslags brownies, har inte smakta en för den står i frysen och ska stelna men blir nog ett smakprov senare. Jo, jag har kollat på step up 2 också, hur bra är inte den filmen? det är helt sjukt, ni som inte sett den SE den!

b ä s t a  v ä n n e r


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-13 @ 23:07:08
Postat av: Anonym

jalla, lugg lugg lugg! jalla jalla jalla!

2009-06-13 @ 23:07:43
Postat av: Anonym

jag älskar er mest, det kommer jag alltid göra. finns inte ord för er

2009-06-13 @ 23:08:27
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahaha

2009-06-14 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0