måndag

Var två timmar i skolan idag, vilket kändes liiiite onödigt. Började nio och slutade elva och det enda vi gjorde var att sitta och kolla på fotbollsturnering. Våran klass åkte ut först tror jag, kunde inte vara med pga foten. Tror jag har berättat men jag har iaf ont i foten och kan knappt springa så kan inte träna med fotbollslaget, tråkigt är det för jag har haft ont i foten ett bra tag och jag saknar ju fotbollen. Efter skolan kom iaf mamma och hämtade mig så drog vi till marieberg men jag hittade absolut ingenting till skolavslutningen så får ta något jag redan har men spelar inte så stor roll för att sluta åttan är ingenting speciellt för man sitter bara i klassrummet och tar emot betygen sen slutar man i princip.

för bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0