måndag

ska precis hoppa in i duscha och tvätta håret. Jag och syster var nere vid sjön och bada och badade hundarna. Har varit riktigt bra väder idag men har hört att det ska bli sämre imorgon. I skolan idag hände det inte så mycket. Linda min idrottslärare kom och frågade mig om jag inte hade gjort idrottsuppgiften men det hade ja visste och smart som jag är har ja råktat skickat fel och den uppgiften var en vg/mvg uppgift och betygen sattes idag så hon sa att det kan varit lite försent men hon skulle se om hon kunde lösa det och det hoppas jag! För jag tycker jag själv faktiskt är värd ett vg i idrotten för jag är alltid med och gör det bästa jag kan...så om jag inte får ett vg blir jag arg. Sen fick vi tillbaka deckarna också, fick g+ och det är jag inte helt nöjd med, hade hoppats på bättre men mitt slut var kanske lite för "enkelt" för allt gick så fort på slutet men jag vart redan försenad med deckaren så satte mig och skrev ihop slutet lite fort men såäre. Fick också höra att vi inte ska ha Kjell i no nästa år och det suger! Blir så irriterad, han var bland de bästa lärarna på skolan och förra året hade vi bara vikarier som knappt kunde svenska och läste samma kapitel i ett halv år. Sen fick vi en ny lärare på vårterminen men han sög, verkligen SÖG. Jag fattde inte ett skit om vad han sa och även om han förklarade 10 gånger så fattade jag iaf inte. Nu i åttan när vi fick Kjell vare nästan roligt att gå till no:n för han var bäst. Åååååh vad irriterad jag blir. En sak som är bra är att vi får Christine som klassförestånadre i nian och det är jag glad för. Så, nog med skrivandet, hoppas alla haft en bra dag
peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0