marknadsafton

hallo!
kom precis hem från stan. Jag, therese och frida har varit där sen tre. Blev en tjocktröja, shorts och nagellack. Det var 50% på hela bikbok så köpte en tjocktröja och ett par shorts för 150:- vilket var riktigt billigt tycker jag. Meeeeen vilket kaos det var där inne, vet inte hur länge vi fick stå i kö men det var värt det. Vid sex gick vi och köpte mat sen gick vi upp till therese mammas jobb och åt sen nyss kom vi hem. Ska fixa lite och sen blir det kanske kolla tv eller ngt?

min söta lilla kusin anton har skaffat blogg också, hihi. tycker ni borde läsa den, han är faktiskt bara 10 år ( tror jag )
http://antonhessel.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Mamma

God natt min skatt!!!

Älskar Dig! Puss

2009-06-04 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0