onsdag

Idag är det exakt två veckor sen vi fick sommarlov, tiden går sjukt fort. Jag har precis duschat och ska snart gå och göra mig klar. Mamma skjutsar mig till louise för jag och therese ska sova hos henne 4 dagar. Ska verkligen bli hur mysigt som helst, var längesen vi alla tre var. Förut brukade vi ha helger hemma hos louise när det bara var vi tre men det var ett tag sen så nu är det på tiden. Ingenting kan gå fel med de, för det är alltid lika bra. Imorgon ska jag åka och klippa mig. Ni får se hur jag ska klippa mig, om jag inte lägger ut en bild så berättar jag imorgon, hihi. Alla får ha en bra dag i solen ♥

always and forever, best friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0