städat

Var på marieberg förut idag med elin och mamma, köpte två linnen för mitt vita linne har fått mörk hårfärg som inte går bort och mitt svarta linne är sönder så var dax för nya. Efter marieberg drog vi till ikea, åt och handlade. Vi åt kotlett med berniesås och pommes, det var mycket gott och sen hittade jag en liten "tallrik" eller vad man ska säga och ett ljus. Tallrik och tallrik, vet inte om jag kan säga det kanske ett fat eller något som man ska ha ljus på, det är till för ljus. När jag kom hem blev det att börja städa mitt rum på en gång för det gick knappt att gå in där för det låg kläder, väskor, skor och allt möjligt på hela golvet så vart man än gick så klev man på något. Jag har rensat massa och slängt massa saker, att städa hela mitt rum tog runt 3 timmar, men nu är det riktigt fint och mysigt det enda som fattas är tapter, golv, tak och lite sånt där.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0