tisdag

idag kom alla mina saker jag beställt från h&m, det har tagit sin tid men idag kom det. Jag hade beställt en bikini, två bh;ar och en stickad tröja och allt var bra faktiskt så jag är nöjd. Solen har ju varit framme nästan hela dagen så lite solning har det allt blivit. Sen har jag rensat mina kläder och kollat vad jag ska ha med mig till öland. Det känns som man packar ner halva garderoben även fast man inte behöver det men man tänker alltid att det är bra och ha, och det kanske jag kommer använda men när man kommer hem ligger det massa kläder som man knappt rört. Imorgon åker vi ju till öland, mamma skjutsar mig till therese och så åker vi från henne halv elva tror jag. Så blir nog inge bloggande ett tag, kommer hem den 22. Hoppas alla får det bra hemma, och en rolig midsommar för det kommer jag ha. Ingenting blir tråkigt när man är med världens bästa vän :) hihi peace ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0