tisdag

Halloj!
Är det bara jag eller känns det som måndag? Satt och kolla på tv förut och så sa de "imorgon onsdag", tänkte för mig själv vadå onsdag? Men så är det ju tisdag, tiden går så fort och jag tappar helt bort dagarna nu när det är sommarlov. Imorgon är det redan första juli. Jag har varit och ätit hos mormor idag, fisk och potatis, huuuuur gott som helst. Brukar inte vanligtvis tycka om fisk men mormors är den godaste fisken jag ätit. Kom hem vid åtta tiden och då blev det tv. Har precis varit nere vid sjön och doppat mig. Vattnet är riktigt varmt och skönt, igår var det 28 grader.

Imorgon kommer världens bästa therese till mig! Vi ska/skulle sola men hörde att det inte ska bli så bra väder så blir nog ingen sol men kanske bad? Jaja, vi får se var vi hittar på, det är ju aldrig tråkigt när vi är...eller ibland när vi bara lökar meeeeeeen det ska vi inte göra. Sen sover den tösen hos mig och på torsdag ska jag klippa mig, entligen. Jag har ju väntat en vecka nu eftersom jag gick fel förra veckan, pinsamt men så är det.

Världens bästa mamma beställde en mobil till mig idag, TACK! Det blev Sony Ericsson w995. Den har 8,1 megapixel kamera och det är riktigt bra. Åååååååh nu vill jag bara ha den för jag behöver en ny. :)


Kommentarer
Postat av: bästigaste tremänningen linnea

jag kan ju ta din gammla (a)<33

2009-07-02 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0