torsdag

idag har jag varit hos farmor nästan hela dagen. Jag och my städade lite sen bakade vi, för bra är du my! Sen tog jag bussen hem till therese och jag kom precis hit. Ikväll blir det ut och äta med fotbollslaget. Skolavslutningen igår gick bra, betygen var väl sådär.. inte jätte nöjd och cecilia är dum i huvudet. Hade vg i slöjd sen sänker hon mig till g och frida, mollie och de fick vg och vi gjorde samma saker, heeeeeeeelt störd är hon jaja. Sommarlov nu, inte för det känns ett dugg,  det känns mer som en lång helg men det kommer väl kännas mer sen. Onsdag åker jag, therese + hennes familj till öland och är där över midsommar och så kommer vi hem måndag sen 22 juni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för bra älsklingskusinen <3

2009-06-14 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0