00:33 lördag

Har praoat hela veckan, därför jag inte kunnat blogga. Har inte sovit hemma på hela veckan i princip. Praoar ungefär 7-8 timmar och det har gjort mig sjukt trött. Har somnat innan tio varje dag faktiskt. Idag var det sista dagen på prao, lite tråkigt för det har vart bra där borta. Har fått gjort massa saker, ni som inte vet har jag praoat på ett typ deliktess ställe eller vad jag ska kalla det. Det är lite som ett cafe, men det säljer massa massa matvaror och sådär.
 
Idag har jag stått i kassan för det mest, vilket jag tycker är roligt. Slutade vid halv sex kanske och då blev det åka hem till farmor. Farbror fyller alltså 30år idag, så det skulle vara middag där för hela släkten, eller den närmaste iaf. Vi var ca 20st där. Åt massa mat och prata umgicks.

Grattis Farbror som blir 30år igår fredags :)

& en sak, helt sjukt vad det har snöat idag? Jag skulle cykla till och från farmor från praon men det gick knappt, fick nästan blunda medans jag cyklade för jag såg ingenting. Gick att titta upp lite snabbt ifall det kom någon bil men annars gick det inte att titta, snö i ansiktet hela tiden. Jag är sååååååååå trött på snö nu! När det precis börjat bli lite varmt och lite vårigt så börjar det snöa och blir kallt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0