07:34 fredag

Ska försöka klä på mig och sen packa. Idag blir det skolan, på morgonen ska vi göra marängswiss (?). Jag, therese, elin och frida är i en grupp och sen när det är klart ska vi kolla på film, twilight tror jag det var. Sista dagen i skolan på tre veckor också. Efter skolan ska jag upp på stan med elin och frida. Måste kolla efter ett par jeans men ska inte lägga ut för mycket pengar för ska till stockholm hela vecka 14 också. Ikväll blir det sova hemma hos therese. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi hittar väl på något. Ha en bra dag alla, puss ♥

 bästaste ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ilove er!



men hatar bilden )':

2009-03-20 @ 15:22:22
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0