15:58 söndag

Nu är det sommartid också, känns skönt att veta att man har sommarn framför sig, nog med det. Vaknade brevid therese idag vid elva tiden kanske. Gick upp och åt frukost framför tvn. Pappa kom och hämtade mig vid ett för therese och hennes familj skulle åka till nån kompis. Jag och pappa åkte och handlade på maxi. Var tvungen att handla lite saker till Stockholm som jag ska ha med mig. Kom nyss hem, precis ätit lite glass och snart blir det ut och springa med pappa. Lite senare ikväll kommer therese och ska sova här. Imorgon vid tolv kommer farbror och hämtar oss sen blir det Stockholm i en vecka, gött!

jag älskar dig bästavän, och jag kommer alltid ställa upp för dig.
du får mig alltid att le och göra mig alltid på bra humör.
du är den biten som behövs, & det vet alla för utan dig är jag inte hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0