16:19 lördag

Har nog aldrig skämts så mycket som igår! Det var nog det pinsammaste som hänt på länge men jag har nog heller aldrig skrattat så mycket på länge som jag gjorde igår. Gårdagen var bra, men pinsam och rolig. Var ju vid mina bästa igår och då blir allting mycket roligare.

Vaknade klockan 8 imorse, inte vaknat så tidigt av mig själv på länge. Brukar alltid vara jag som alltid sover längst men idag var jag den som vaknade tidigast. Gick upp och åt frukost med therese och louise. Vid kvart över tio drog jag och therese till gustavsvik och simmade. Det är hur skönt som helst och bara simma. Vi simmade en stund och sen gjorde vi oss klara och drog hem. Pappa kom och hämtade mig hos therese och sen drog vi till syster. Var där en liten stund och sen åkte vi och handlade. Ikväll blir det trerätters med familjen och ta det lugnt. Imorgon vet jag inte vad som händer eftersom det inte verkade som om jag skulle spela match, men vi får se :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0